Vývoj v oblasti filmového priemyslu nezastal a napredovanie vo sfére nových, technológií sa zastaviť nedá ani dnes. Filmový priemysel zaznamenáva v súčasnosti vôbec najväčší boom vo svojej histórii. Pričinili sa o to viaceré faktory avšak jedným z najdôležitejších ktorý je nutné spomenúť je, že výroba klasických filmových kópií „35 mm pásov“ sa stala čoraz nákladnejšou, postupne neprijateľnou a dnes je v podstate na prahu zániku. Digitalizácia kina teda znamená nahradenie projektorov na 35 mm filmový pás digitálnymi projektormi.
Ďalší fenomén, ktorý výrazne ovplyvnil film ako taký je 3D projekcia. Teda technológia, prostredníctvom ktorej divák vníma s použitím špeciálnych tzv. aktívnych resp. pasívnych okuliarov sledovaný obraz v trojrozmernom priestore. Vytváraný efekt tak vťahuje návštevníka kina priamo do deja. V kombinácii s priestorovým zvukom, v súčasnosti u nás reprodukovaným prostredníctvom systémov dolby surround 7.1, prináša divákovi nevídaný zážitok zo sledovania. Všetky spomínané aspekty mali obrovský vplyv na zisky filmových spoločností, ktoré začali nepomerne viac preferovať a tlačiť do popredia práve 3D technológiu. Obrovskou expanziou práve digitálnych 3D filmov, vrátili divákov opäť do kín - samozrejme len do tých, ktoré touto technológiou disponujú. Pre digitalizáciu však jasne hovorili ešte dva veľmi dôležité faktory. Tým prvým je možnosť tzv. celosvetovej premiéry, keď si digitálny film môžu v jeden deň prípadne v rovnakom čase pozrieť v podstate diváci na celom svete a teda aj v Galante a tým druhým je eliminovanie neoprávneného nakladania s filmom tzv. „pirátske kopírovanie“ a šírenie prostredníctvom internetovej siete. Často krát sa totiž stávalo, že premiérový film videli diváci skôr na webe ako v kine. Tak výrobcovia filmov prichádzali o miliardové zisky. Aj to hovorilo teda jasne v prospech prechodu na digitálne premietanie kde sú tieto nežiaduce aspekty viac menej eliminované.
Keď poslanci MsZ v Galante na sklonku roka 2011 pochopili nevyhnutnosť digitalizácie (za čo im patrí vďaka), schválili nemalý finančný príspevok na digitalizáciu kina v Galante v súhrnnej výške takmer 120 tisíc eur. Vtedy ešte určite netušili, aký obrovský prínos to bude mať pre jeho návštevníkov. Dovtedy pomaly, ale isto dožívajúce kino tak dostalo úplne novú tvár. Celý proces digitalizácie prebiehal v dvoch fázach:
Výmena zastaranej zvukovej techniky za novú zahŕňala:
1. výmenu zvukového procesora za digitálny procesor Dolby CP750
2. kompletnú výmenu reproduktorových systémov za nové JBL (predné, surroundové, subwoofer)
3. použitie - 3 ks nových zosilňovačov rady Crown (Crown DSi4000, Crown DSi1000, Crown DSi2000)
4. dodávka 8 kanálového systémového monitoru Crown DSi8M
5. výmena rozvodovej sieťovej a signálovej kabeláže do racku
6. kompletná výmena kabeláže do sály v dĺžke 400 m
7. dodanie racku a nastavenie zvukového systému
Digitálna 2D projekcia s technológiou obsahuje:
1. projektor štandardu DCI - digitálny projektor Christie 1,2 DLP + motorizovaný držiak objektívu
2. lampa pre projektor CDXL-30 - 3 kW
3. objektív 1,8 - 3:1 Zoom lens
4. alternatívny prepínač AV scaler PRO - VGA. DVI, HDMI, RCA audio, SPDIF, 7.1 DSUB analog
5. nastaviteľný stojan pre projektor
6. kino server DCI - Dolby DSS 200-3, kapacita 3TB
7. kompletné multimediálne PC pre vzdialenú správu - monitor, myš, klávesnica
8. záložný zdroj smart UPS 1500 VA pre citlivú elektroniku
9. satelitný set - full HD prijímač, parabola, motor, karta, DVI/HDMI výstup, audio SPDIF/TOSLINK
10. plátno - biele, pvc, perforované rozmer- 11,4x5 so ziskom 1,8
11. inštalácia a nastavenie projekčného systému 2D
súčasťou ďalej bola úprava kabíny, elektroinštalácia pre projektor, odsávanie, inštalácia, zaškolenie obsluhy
Historicky prvé digitálne predstavenie v našom kine sa uskutočnilo 28.9.2012 (piatok), kedy sme zdarma pre návtševníkov premietli dva filmy. Od 16:30 hod. - Žraloky na súši a od 19:00 hod. film Magic Mike. Samozrejme obe boli beznádejne vypredané.
3D technológia - obsahuje:
1. 3D kit
2. 3D okuliare - 328 ks pre dospelých a 100 ks pre deti - kontroler a tester na okuliare
3. umývačka pre okuliare, cyklus 120 sek. - kapacita 30 košov
súčasťou bola samotná inštalácia, nastavenie 3D systému a zaškolenie obsluhy
Prvé 3D predstavenie opäť zdarma pre našich návštevníkov sme zrealizovali 28.1.2013 od 19:00 hod. v podobe filmu Avatar a opäť bolo beznádejne vypredané.
Po následnom nainštalovaní 3D technológie sa naše kino stalo v blízkom okolí jedným z najmodernejších kultúrnych stánkov vybavených špičkovou zvukovou a obrazovou technikou, ponúkajúcich premiérové tituly, filmy s maďarským dabingom a samozrejme 3D projekcie. Už úvodné premietanie pripravené zdarma pre divácku verejnosť bolo beznádejne vypredané, čo naznačovalo veľký potenciál tejto investície. V priebehu zopár ďalších mesiacov bolo jasné, že táto aktivita sa zaradí medzi najúspešnejšie a najnavštevovanejšie v meste Galanta vôbec. V podstate počas celého obdobia fungovania digitálneho kina ani raz neklesla mesačná návštevnosť pod tisíc návštevníkov a tržby zo vstupného sa vyšplhali v niektorých úspešnejších mesiacoch roka až do výšky 12 tisíc eur. Obľubu si získali hlavne filmy s maďarským dabingom, ktoré k nám lákajú návštevníkov z celého širokého okolia. Samozrejme tradične sa darí aj 3D rozprávkam, akčným trhákom a hororom. No ani menšinové filmové žánre a kvalitné európske tituly nezostávajú bez povšimnutia. Obľubu si získali tiež filmové festivaly „Expedičná kamera“ a „Snow film fest“. Vyzdvihnúť je potrebné aj vynikajúcu spoluprácu so spoločnosťou Samsung, ktorých zamestnanci po založení vlastného filmového klubu „Triple Star“, sa stali pravidelnými návštevníkmi nášho kina. Dnes sa ich členská základňa rozrástla na viac ako 150 členov. Jednou z najväčších udalostí roka 2013 v našom kine, bola svetová premiéra pokračovania veľkofilmu Hobit pod názvom Smaughova pustatina.Tá okrem obrovského počtu návštevníkov priniesla so sebou aj jednu milú udalosť.
V sobotu 14.12.2013 vo večerných hodinách prešiel bránami kina v Galante dvadsaťtisíci návštevník. Tento fakt nemohol zostať bez povšimnutia a šťastný divák si ako pozornosť odniesol permanentnú vstupenku na filmové predstavenia v roku 2014. Gratulujeme.
Vďaka filmovým trhákom, ktorými sa prezentoval v úvodných mesiacoch rok 2017, ktoré mali zásadný vplyv na návštevnosť, sme prekročili magickú hranicu. Bránami kina prešiel návšteník s poradovým číslom 100.000. Za 5 rokov existencie digitálneho kina, tento fakt právom považujeme za obrovský úspech. Všetko toto by však nebolo možné dosiahnuť bez vás - našich ctených návštevníkov. Ďakujeme.
V roku 2016, prebehla po dobrých skúsenostiach s kinom DK, aj digitalizácia Prírodného kina Galanta. Stali sme sa tak po Trnave a Košiciach len tretím takým mestom, ktoré dokáže premietať filmy plnohodnotne v štandarde DCI tak vo vnútornom kine, ako aj v prírodnom kine zároveň, bez potreby sťahovania svojej projekčnej techniky. Pri tejto príležitosti je potrebné spomenúť poslancov MsZ v Galante, ktorí takúto investíciu z mestského rozpočtu podporili a zároveň AV fondu, ktorý poskytol dotáciu na tento projekt. Ďakujeme.
Všeobecné obchodné podmienky pri ONLINE nákupe
Úvodné ustanovenia a definície pojmov
Tieto obchodné podmienky pre nákup vstupeniek cez internet (ďalej len „Obchodné podmienky“) platia pri nákupe vstupeniek na filmové, kultúrne a spoločenské alebo aj iné predstavenie prevádzkované spoločnosťou Mestské kultúrne stredisko Galanta (ďalej len „Prevádzkovateľ“), a to len pri nákupe vstupeniek prostredníctvom internetovej stránky http://www.kino-galanta.sk/ alebohttp://www.domkulturyga.sk/. Tieto Obchodné podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti Prevádzkovateľa a kupujúceho (ďalej len „Zákazník“).
„Vstupenka“ je vstupenka zakúpená, a zároveň vytlačená v pokladniach prevádzky prevádzkovaných Prevádzkovateľom (ďalej len „Kino DK Galanta“).
„mailTicket“ je vstupenka zakúpená prostredníctvom internetovej stránky http://www.kino-galanta.sk/ a jej podstránok pre jednotlivé kiná a to: Kino DK Galanta s unikátnym čiarovým kódom, vytlačená Zákazníkom, alebo vstupenka vo formáte PDF s unikátnym čiarovým kódom predložená Zákazníkom uvádzačovi pred vstupom do Kina DK Galanta prostredníctvom prenosného elektronického zariadenia (mobilným telefónom, tabletom a pod.). Vstupenka s unikátnym čiarovým kódom je súčasťou potvrdzujúceho e-mailu, ktorý bude doručený Zákazníkovi vždy po objednaní a úhrade vstupenky cez internetovú stránkuhttp://www.kino-galanta.sk/ alebo http://www.domkulturyga.sk. Čiarovým kódom sa Zákazník preukáže pred vstupom do sály alebo na konkrétne predstavenie. Možno ho naskenovať z mobilného zariadenia alebo predložiť vo vytlačenej forme. Kód musí byť čitateľný a nepoškodený. Zákazník preberá zodpovednosť za nešírenie vstupenky, aby tak zabránil jej prípadnému zneužitiu.
Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému je spoločnosť Ticketware SE, so sídlom Hlavná 23, 917 01 Trnava, IČO: 48298034, e-mailový kontakt podpora@ticketware.sk, prehlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť Besteron a.s. (ďalej len “Besteron”), sídlo Teslova 20, 821 02 Bratislava, IČO: 47866233, DIČ: 2024127963. Spoločnosť Ticketware SE zabezpečuje predaj a vyúčtovanie platieb. Spoločnosť Ticketware SE rieši reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana)
Besteron poskytuje platobné služby z obchodného aj technického hľadiska a realizuje platobné transakcie na svoj účet a svoje obchodné meno. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže Platiteľ smerovať priamo na Besteron prostredníctvom telefonickej linky 02/33 52 76 75 (po-pia 08 - 16h, víkendy a sviatky 08 - 20h) alebo pomocou e-mailovej podpory na adrese helpdesk@besteron.sk, či písomne na adresu sídla.
Po potvrdení objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu bankového prevodu, ktorá ho presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu odošle Platbu. Predávajúci expeduje vstupenky ihneď po prijatí potvrdenia o úhrade od Besteronu.
Citlivé vstupné údaje, ktoré zadáva Platiteľ do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi.
Používateľ nesmie využívať Rezervačný a nákupný systém spôsobom, ktorý by mohol znížiť jeho hodnotu a/alebo poškodiť, upraviť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu časti a/alebo celku Rezervačného a nákupného systému, či infraštruktúry Poskytovateľa zahŕňajúcej akékoľvek pasívne a/alebo aktívne prvky infraštruktúry a/alebo sieťové zariadenia, či servery. Používatel nesmie zneužívať, blokovať, modifikovať alebo inak meniť akúkoľvek časť Rezervačného a nákupného systému, alebo sa len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Rezervačného a nákupného systému. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahy tretích osôb, v dôsledku čoho tieto osoby neoprávnene získajú prístup k osobným údajom používateľa a/alebo k jeho používateľskému účtu a/alebo k príslušnej databáze poskytovateľa tieto údaje použijú, využijú, zneužijú alebo sprístupnia tieto údaje tretím osobám. Akékoľvek vyššie uvedené činnosti môžu byť trestné.
„Orgán dohľadu“ je Slovenská obchodná inšpekcia so sídlom Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, Slovenská republika (www.soi.sk).
Zákazník súhlasí s týmito Obchodnými podmienkami, ktoré sú pre obe strany záväzné. V prípade potreby môže Zákazník kontaktovať Prevádzkovateľa prostredníctvom e- mailu kino-galanta@kino-galanta.sk
Spôsob zakúpenia a doručenia vstupenky
Zákazník si môže zakúpiť elektronickú vstupenku (ďalej len mailTicket) na konkrétne predstavenie prostredníctvom našej internetovej stránkyhttp://www.kino-galanta.sk/ alebo http://www.domkulturyga.sk/ po výbere miesta, filmu a času s presmerovaním na internetovú stránku system.cinemaware.eu a zaplatiť za mailTicket cenu vstupenky, podľa vytvorenej objednávky prostredníctvom služby Besteron.
mailTicket je možné zakúpiť najneskôr 30 minút pred začiatkom požadovaného predstavenia uvedeného v programe kina. Neskôr si Zákazník môže kúpiť v pokladni kina iba Vstupenky na neobsadené miesta.
Po výbere a označení konkrétneho predstavenia Zákazník označí počet dospelých a počet zľavnených mailTicketov, zvolí miesto a druh (obyčajný, Deti, študenti, seniori, ZŤP) a sedadlo vstupenky, Zákazník pokračuje ku kroku zaplatiť online. Zákazníkovi sa zároveň zobrazí celková kúpna cena mailTicket, ktorú je po potvrdení Objednávky v kroku „ZAPLATIŤ ONLINE” (s povinnosťou platby) povinný uhradiť. Uvedená kúpna cena je aktuálnou cenou pre objednané mailTicket a je cenou konečnou, t.j. vrátane DPH a prípadných poskytnutých zliav. Zákazník vyjadrí súhlas s obchodnými podmienkami.
Po potvrdení objednávky mailTicket v kroku „ZAPLATIŤ ONLINE“ je Zákazník presmerovaný do zabezpečenej platobnej brány Besteron, prostredníctvom ktorej vykoná úhradu. Úhradu je potrebné vykonať v časovom limite do 15 minút, ktorý sa odpočítava od okamihu začatia procesu platby presmerovaním na platobnú bránu. Po vypršaní časového limitu 15 minút nebude začatá objednávka dokončená.
Po uskutočnení úspešnej platby prostredníctvom zabezpečenej platobnej brány Besteron v časovom limite 15 minút bude Zákazník opäť presmerovaný na internetovú stránku system.cinemaware.eu pre vygenerovanie a zobrazenie mailTicket. Objednávka bude úspešne dokončená len v prípade, ak Zákazník vyčká na presmerovanie na internetové stránky system.cinemaware.eu a zobrazí sa mu jeho mailTicket na obrazovke. Následne mu bude doručený mailTicket na správne zadaný a funkčný email. V prípade, ak Zákazník nevyčká na presmerovanie a nezadal správny a funkčný email pre doručenie mailTicket, Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za nedokončenie objednávky a Zákazník si musí uplatniť reklamáciu realizovanej úhrady v banke.
Po realizovaní úhrady kúpnej ceny mailTicket a úspešnom dokončení objednávky bude Zákazníkovi odoslaný potvrdzujúci e-mail na ním zadanú platnú a funkčnú e- mailovú adresu, ktorý obsahuje unikátny čiarový kód a variabilný symbol a platný mailTicket vo formáte PDF oprávňujúci na vstup do sály (slúži ako vstupenka). Pre daňové účely, slúži mailTicket ako daňový doklad.
Platba je zrealizovaná iba vtedy, ak Zákazník dostane od Prevádzkovateľa potvrdenie o zaplatení podľa predchádzajúceho bodu správou na e - mailovú adresu zadanú v objednávke.
Unikátny čiarový kód v mailTicket je platný iba raz, tzn. že pri akomkoľvek ďalšom predložení čiarového kódu sa na takto predložený mailTicket nebude prihliadať a na jeho základe nebude povolený vstup do kinosály, a to bez ohľadu na to, kto vyššie uvedený mailTicket predloží.
Zákazník je povinný, pokiaľ si uplatňuje nárok na poskytnutie zľavneného vstupného, preukázať oprávnenosť nároku na zľavnený mailTicket pred vstupom do kinosály predložením platného dokladu, ktorá oprávňuje držiteľa k zľave. Kumulácia jednotlivých zliav nie je možná. V prípade, že Zákazník nepreukáže nárok na zľavnený mailTicket, bude mailTicket považovaný za neplatný, nepovolí sa vstup do kinosály a nevznikne nárok na vrátenie zaplatenej ceny mailTicket. Prevádzkovateľ poskytuje možnosť doplatenia rozdielu v cene zo zľavnenej vstupenky na cenu za dospelého, čo môže urobiť zákazník v pokladni kina. Zľavneným vstupným sa na účely týchto Obchodných podmienok považuje iba vstupné podľa platného cenníka.
Odstúpenie od zmluvy
Predaj mailTicketov na filmové a iné predstavenie sa považuje za zmluvu súvisiacu s poskytovaním služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času, podľa ktorej sa Prevádzkovateľ zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote a z toho dôvodu Zákazník nemôže, v zmysle § 7 ods. 6 písm. k) zák. č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, odstúpiť od zmluvy.
Reklamácie
Prevádzkovateľ zodpovedá za vady poskytovanej služby, prípadne predávaného tovaru podľa ustanovení príslušných právnych predpisov, najmä ustanovenia § 420 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov.
Reklamovať poskytnutú službu, t.j. predstavenie, na ktoré bol mailTicket zakúpený, je možné za podmienok stanovených reklamačným poriadkom Prevádzkovateľa, ktorý sa nachádza na internetovej stránke http://www.kino-galanta.sk/ alebo http://www.domkulturyga.sk/ a v priestoroch prevádzky.
Osobné údaje a ich ochrana
Prevádzkovateľ zabezpečuje ochranu osobných údajov kupujúceho v súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Informácie o spracúvaní osobných údajov sú uvedené na webovej stránke Prevádzkovateľa. Zákazník berie na vedomie, že je povinný Prevádzkovateľovi poskytnúť osobné údaje v správnej a pravdivej forme a je tiež povinný informovať Prevádzkovateľa o každej zmene svojich osobných údajov. Zákazník potvrdzuje, že osobné údaje, ktoré poskytol, sú správne. Zákazník pri odoslaní objednávky potvrdí, že v súlade so zákonom mu bolo poskytnuté poučenie týkajúce sa ochrany osobných údajov, a to aktivovaním príslušnej funkcie na webovej stránke Prevádzkovateľa.
Alternatívne riešenie sporov
Pokiaľ Zákazník nie je spokojný so spôsobom, ktorým Prevádzkovateľ vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že Prevádzkovateľ porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na Prevádzkovateľa so žiadosťou o nápravu (prostredníctvom emailu nakino-galanta@kino-galanta.sk). Ak Prevádzkovateľ na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo, alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, Zákazník má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 11 a nasl. zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s Prevádzkovateľom je Orgán dohľadu - Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom: Prievozská 32, 827 99 Bratislava, IČO: 17 331 927, ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať na adrese Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát, Odbor medzinárodných vzťahov a alternatívneho riešenia sporov, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, internetová adresa:www.soi.sk, alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke www.economy.gov.sk).
6.2 Zákazník má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Zákazník môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke ec.europa.eu/consumers/odr/.
VII. Záverečné ustanovenia
7.1 Tieto Obchodné podmienky platia pre Zákazníka v rozsahu a znení uvedenom na internetových stránkach Prevádzkovateľa v deň zakúpenia elektronickej vstupenky mailTicket Zákazníkom.
7.2 Aktivovaním príslušnej funkcie pred zakúpením mailTicket kupujúci potvrdí, že sa s týmito Obchodnými podmienkami oboznámil, v plnom rozsahu porozumel ich obsahu, súhlasí s nimi a je nimi viazaný. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo v zákonnom rozsahu meniť tieto Obchodné podmienky pre nákup mailTicket cez internet, prípadne ich časť.
7.3 Akékoľvek zmeny týchto Obchodných podmienok nadobúdajú účinnosť dňom uvedeným v aktualizovanom znení.
7.4 Na vzťahy výslovne neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa aplikujú príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, Obchodného zákonníka, zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému je spoločnosť Ticketware SE, so sídlom Hlavná 23, 917 01 Trnava, IČO: 48298034, e-mailový kontakt podpora@cinemaware.eu, prehlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť GoPay s.r.o. (ďalej len “GoPay”), sídlo Planá 67, 370 01 České Budějovice, Česká Republika, IČ: 26046768. Obchodníkom/príjemcom platieb pre GoPay je spoločnosť NewVision Money s.r.o., so sídlom Lidická 700/19, Veveří, 602 00 Brno, IČO: 08693242, Česká republika, e-mail: podpora@cinemaware.eu, tel.: +421 948 842538, ktorá zabezpečuje príjem, vyúčtovanie a zasielanie platieb. Spoločnosť Ticketware SE rieši reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana).
GoPay poskytuje platobné služby z obchodného aj technického hľadiska a realizuje platobné transakcie na svoj účet a svoje obchodné meno. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže Platiteľ smerovať priamo na GoPay prostredníctvom telefonickej linky +420 840 818 918 (po-pia 08 - 17h) alebo pomocou e-mailovej podpory na adrese gopay@gopay.cz, či písomne na adresu sídla.
Po potvrdení objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu bankového prevodu, ktorá ho presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu odošle Platbu. Predávajúci expeduje vstupenky ihneď po prijatí potvrdenia o úhrade od GoPay.
Citlivé vstupné údaje, ktoré zadáva Platiteľ do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi.
Kliknutím na tlačidlo: “Pokračovať” potvrdzuje Platiteľ súhlas so Všeobecnými obchodnými podmienkami prevádzky. Pokračovaním v platbe dáva taktiež prevádzkovateľovi systému súhlas so spracovaním zadaných kontaktných údajov, a to až do doby písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Kontaktné údaje, ktoré Platiteľ uvedie pri objednaní, slúžia výhradne pre potreby prevádzkovateľa systému a nebudú poskytnuté iným subjektom s výnimkou spracovávateľov platieb a prevádzky, v ktorej si platiteľ kupuje vybranú službu alebo produkt..
Používateľ nesmie využívať Rezervačný a nákupný systém spôsobom, ktorý by mohol znížiť jeho hodnotu a/alebo poškodiť, upraviť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu časti a/alebo celku Rezervačného a nákupného systému, či infraštruktúry Poskytovateľa zahŕňajúcej akékoľvek pasívne a/alebo aktívne prvky infraštruktúry a/alebo sieťové zariadenia, či servery. Používatel nesmie zneužívať, blokovať, modifikovať alebo inak meniť akúkoľvek časť Rezervačného a nákupného systému, alebo sa len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Rezervačného a nákupného systému. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahy tretích osôb, v dôsledku čoho tieto osoby neoprávnene získajú prístup k osobným údajom používateľa a/alebo k jeho používateľskému účtu a/alebo k príslušnej databáze poskytovateľa tieto údaje použijú, využijú, zneužijú alebo sprístupnia tieto údaje tretím osobám. Akékoľvek vyššie uvedené činnosti môžu byť trestné.
Skontrolujte si prosím zadanú e-mailovú adresu. Na zadaný e-mail môžu byť zaslané objednané a uhradené vstupenky alebo e-mailová správa potrebná k vyzdvihnutiu vstupeniek v pokladni prevádzky. Na nesprávne zadaný e-mail nie je možné uplatňovať si reklamáciu.